Uśmiechnięte buzie. 22.05.2020 r.



 Temat: Uśmiechnięte buzie.

Zdalne nauczanie podstawa programowa: I 7;  II 1;III 1; IV 2, 5, 8

Cele:
·        dostrzeganie błędów na obrazkach
·        ćwiczenie spostrzegawczości
·        doskonalenie sprawności manualnych
·         rozwijanie koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej.

 Pomoce: ilustracje z różnego rodzaju błędami, papierowe jednorazowe talerzyki, kredki lub farby.

Przebieg zajęć:
1.      Zabawa „Co tu nie pasuje?”. Rodzic prezentuje dzieciom ilustracje, na których są różnego rodzaju błędy i trzeba skreślić to co w danym rzędzie nie pasuje .Zadaniem dzieci jest wskazać to, co nie pasuje. Rozwijanie logicznego myślenia i poczucia humoru.








2.      Zabawa „Czy to jest…?”. rodzic wybiera jedną z zabawek znajdujących się w pokoju, ale nie mówi dziecku, którą. Jego zadaniem jest to odgadnąć na podstawie informacji zdobytych podczas zadawania pytań. Rodzic może odpowiedzieć na nie tylko TAK lub NIE.


3.      Praca plastyczna „Uśmiechnięta buzia”. rodzic daje dziecku papierowe jednorazowe talerzyki. Dziecko maluje lub rysuje na nim swoją uśmiechniętą buzie. Gotową prace dają jako prezent dla rodziców.




4. Zabawa tradycyjna „Ciepło, zimno”. Dziecko szuka dowolnego przedmiotu ukrytego w pokoju ,rodzic podpowiada słowami ciepło – zimno.


POSŁUCHAJCIE PIOSENKI RAZEM Z MAMĄ:

https://youtu.be/JperH-I6LaM


POSŁUCHAJCIE BAJKI MUZYCZNEJ pt.,,Mama dudka i dudek"

https://youtu.be/JcF0PDdcP0s

                                                                Życzę miłej zabawy i pracy Urszula Kozak

Komentarze