Temat: Uśmiechnięte
buzie.
Zdalne nauczanie podstawa programowa: I 7; II 1;III 1; IV 2, 5,
8
Cele:
·
dostrzeganie błędów na obrazkach
·
ćwiczenie spostrzegawczości
·
doskonalenie sprawności manualnych
·
rozwijanie koordynacji
wzrokowo-słuchowo-ruchowej.
Pomoce: ilustracje z różnego rodzaju błędami, papierowe jednorazowe
talerzyki, kredki lub farby.
Przebieg zajęć:
1.
Zabawa
„Co tu nie pasuje?”. Rodzic prezentuje dzieciom ilustracje, na których są
różnego rodzaju błędy i trzeba skreślić to co w danym rzędzie nie pasuje .Zadaniem
dzieci jest wskazać to, co nie pasuje. Rozwijanie logicznego myślenia i
poczucia humoru.
2.
Zabawa
„Czy to jest…?”. rodzic wybiera jedną z zabawek znajdujących się w pokoju,
ale nie mówi dziecku, którą. Jego zadaniem jest to odgadnąć na podstawie
informacji zdobytych podczas zadawania pytań. Rodzic może odpowiedzieć na nie
tylko TAK lub NIE.
3.
Praca
plastyczna „Uśmiechnięta buzia”. rodzic daje dziecku papierowe jednorazowe
talerzyki. Dziecko maluje lub rysuje na nim swoją uśmiechniętą buzie. Gotową
prace dają jako prezent dla rodziców.
4.
Zabawa tradycyjna „Ciepło, zimno”.
Dziecko szuka dowolnego przedmiotu ukrytego w pokoju ,rodzic podpowiada słowami
ciepło – zimno.
POSŁUCHAJCIE PIOSENKI RAZEM Z MAMĄ:
https://youtu.be/JperH-I6LaM
POSŁUCHAJCIE BAJKI MUZYCZNEJ pt.,,Mama dudka i dudek"
https://youtu.be/JcF0PDdcP0s
Życzę miłej zabawy i pracy Urszula Kozak
Komentarze
Prześlij komentarz